سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوید
حکمت را هرجا که باشد بگیر که حکمت در سینه منافق بالا و پایین می رود تا از آن بیرون آید و در سینه مؤمن کنار همراهانش جای گیرد. [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   نوید نوری  

سلام.چند وقتی ننوشتم شرمنده.اوّل شهادت امام موسی کاظم امام هفتم ما شیعیان را تسلیّت می گویم.

حالا شروع می کنم امیدوارم خسته کننده نباشه(اگه خسته کننده است خوش اومدی)

سه شنبه روز آخر درسی پایگاه تابستانی خاتم بود.آقای نعمت(علی آقا مربی)که خودشان با دبیرستانی ها رفته بودند مسافرت قرار بود زحمت امتحان را بر گردن آقای بابایی(ریاضی)بگذارند. آقای بابایی هم به ما اساسی فاز داد و امتحان نگرفت.بچه ها قبل از زنگ ریاضی:بچه ها صداش را در نیارید شاید امتحان نگیره.البته سر جلسه گفته شد ولی انگار شنیده نشد.البتّه من یکی باورم نشد چون آقای نعمت حرف که می زند انجام می شود. خدا را شکر.

ضد حال بعدی همون سر مقاله است.راستش بعد از هر پایگاه یه مسافرت می برند که این دفعه  چون ظرفیّت تکمیل نشد نبردند. گفتند:آره اردبیل می برند برای اوّلین و آخرین بار.

آقا نعمت:من که می رم مسافرت وگرنه می آمدم راستی این اردو را از دست ندهید چون دیگه نمی برند. خوب نبردند. رامسر هم نبردند دیگه. تابستان هم رو به پایانه (اه چه زود گذشت با با خوب نبود).

خدا راشکر


 

نوشته شده توسط:   نوید نوری  

شنبه 85 مرداد 7  4:37 عصر

سلام.امروز پنجشنبه  5/5/85 (چه تاریخ جالبی همش 5 هست) این 5 ها روز مقدسی را تشکیل می دهند روزی که ولادت باقر العلوم  امام پنجم ما شیعیان هست این روز مبارک تازه امروز روز اوّل ماه رجب (که ما مقدسی هست) است.

خلاصه این که ساعت 10 شب (22) هستش گفتم یه آپ تودیت کنیم نگن اینترنت باز نیست.راستی یه خبر جنجالی موقعی که رسیدم خونه شنیدم خبری که باور نمی شد خبر این بود:با جنجال لیگ ایتالیا (کالچیو لیگ) اینتر میلان ایتالیا را که بعد از یوونتوس وآث میلان سوم شده بود به علّت تبانی این دو تیم قهرمان 2005_2006  خواندند.

اینتر همیشه قهرمانه. اینتر بعد از سیزده سال به قهرمانی عجیبی رسید.

بعد از این اخبار شروع کرد به اخبار سیاسی یهو ناراحت شدم بازم بمباران ما نشستیم وب می نویسیم اون ها دارن پایان زندگیاشان را می نویسند.

راستی دیروز رفتیم اردو محمّد شهر کرج آقا از فوتبال آسفالت تا چمن و استخر و دوچرخه و ... رفتیم.  دیگه جنازه به خانه آمدیم.

خلاصه برای همه آرزوی خوبی و خوشی در تابستان دارم به امید دیدار. Good Bye  

خدارا شکر        

Thank my GOD

 


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ