سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوید
مَثَل دانشمندان بدکردار، مانند تخته سنگی بردهانه نهر است که نه آب می نوشد و نه آب را وا می نهد تا به کشتزاررسد . [عیسی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   نوید نوری  

پنج شنبه 85 آبان 18  8:18 عصر

سلام.شایستگان یعنی چی؟ سرآمدان یعنی چی؟ چکاد یعنی چی؟ درس یعنی چی ...
همیشه اول و دوم بودم دلم می سوخت برای سوم ها. حالا خودم سوم شدم و دلم برای خودم می سوزه.
امتحان نهایی تا حالا غول به این بزرگی ندیده بودم.یکی می گه آسونه یکی می گه سخته حالا این ها هیچی دبیرستان های برتر.اگه تو دبیرستان خوب قبول نشی دانشگاه هم عمرا.حالا این شایستگان رو کم داشتیم.رتبه ها در سطح کشور است.ای خدا ... البته درس مربوط به ما می شه تلاش از ما نتیجه اش برای بقیه.ما درس می خونیم نه پدر و مادر کاش اون ها هم یک بار می شد کتاب 2000 تست را نگاه کنند.یکی می گه درس بدون سرگمی مفهوم نداره یه بنده خدای هم می گه سرگرمی ...  چشم مون کور درس می خونیم.خدا کنه موفق بشم. این جمله روی دیوار مدرسه جالب بود.
امتحان شایستگان در بعضی درس ها خارج از کتاب است

پس این کتاب را تالیف کردند برای کی؟ دانش آموز خوب باید بیشتر از کتاب بلد باشه. سوم راهنمایی 12% تجدیدی داره حالا این ها خارج کتاب.5000 نفر شرکت می کنند ولی فقط 70 نفر قبول می شوند همه ی مادر ها هم چشم به قبولی دارند.
بابام می گه زمان ما هر کی دیپلم می گرفت می گفتند آقای دکتر. می گه اون موقع همه تجدید می شدند.چه غم ما هم تجدید می شیم. تو خونه ده سال حبس می شیم توهمه ی فامیل بدبخت می شیم.دعام کنید.

چند وقتی هست بسکتبال حرفه ای بازی می کنم.مربی مدرسه گفت جمعه (فردا) برو تست بده جوابش را می نویسم.
بازم دعام کنید. بسکتبال ورزش مورد علاقه ی من هست.همیشه دوست دارم تو NBA  بازی کنم.این همون موضوع انشای من بود.

خدایا همی شه یاری ام کن


 

نوشته شده توسط:   نوید نوری  

پنج شنبه 85 آبان 4  6:0 عصر

سلام.وقتی دوشنبه شب شد. منتظر گفتن عید بودم. خیلی از بچه ها گفته بودند که اگه چهار شنبه باشه بهتره چون درس هامون سنگین تره ولی من گفتم سه شنبه بهتره.خلاصه وقتی عید را اعلام کردند من خوشحال شدم. چند دقیقه بعد می خواستم با اخبار بهتر بفهمم اخبار هم اعلام کرد داشتم از پای تلوزیون پا می شدم که اخبار اعلام کرد:روز های چهار شنبه و پنجشنبه تعطیل است.خیلی خوشحال شدم و چند لحظه بعد یکی از بچه ها زنگ زد و من بهش گفتم دیدی ...
امروز سومین روز تعطیلی است چه قدر زود. روز عید روز قشنگی بود.
این روز ها تلوزیون ترکونده عجب فیلم هایی نشان می دهد از دزدان دریایی کارا عیب (2) تا تروی که فیلم های بسیار خوبی هستند. تو این فکر بودم شب شد یکی تو تلوزیون گفت که ما روزه گرفتیم تا به یاد گرسنه ها و درماندگان باشیم.این فیلم ها کلی پول دادن تا خریدن نمی شد این ها را بدن به همین گرسنه ها.این خرج ها اظافی است مگر فیلم های ایرانی خوب نداریم.
این عید را به هم تبریک می گویم.
خدایا به خاطر تمام برکاتت می گویم:

خدارا شکر


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ