سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوید
دانش نه در آسمان است که بر شما فرود آید و نه در زیر زمین تا برایتان بیرون آید؛ بلکه دانش در دلهایتان سرشته شده است . به آداب روحانیان متأدّب شوید تا برایتان آشکار گردد . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   نوید نوری  

شنبه 85 تیر 3  6:52 عصر

سلام. بازم مزاحم همیشگی برگشت. چند روز بود اینترتم خراب بود خلاصه مجبور شدم بعد از یک سال ویندوزم را عوض کنم. ای خواننده ی محترم نمی دانم خوشحالی یا ناراحت ولی من باز هم برگشتم.

همین چهار شنبه کارنامه ام را گرفتم از خوشحالی پر در آوردم. سر از پا نمی شناختم. رفتم مدرسه خیلی خلوت بود همه در اتاق آقای مقیمی فوتبال بیهوده نگاه می کردند چون ایران صعود نمی کرد. مادرم خیلی ناراحت شد و گفت:دقیقا سه ربع ما نشستیم و برنامه آغاز نشده است. تو دلم گفتم: آخه ما هم آدم هستیم که فوتبال را ندیدیم.

نیم ساعت قبل:صمدزاده را دیدم به او کارنامه ندادند چون با اولیا نیامده بود. گفت:بریم بالا نزد معلّم ها. همه فوتبال می دیدند. آقای تعمت آمد بیرون با ما صحبت کرد.(راستی آقا نعمت طرفدار چک است و من ایتالیا قبلا به من گفت که چک قهرمانه ولی من تسلیّت می گویم چون اوت شد). خلاصه اون روز هم تمام شد ولی من هنوز از دست نمره ی اشتباه معلّم قزآن ناراحتم. امیدوارم برام کامنت بگذارید.

بازم به خاطر همه ی خوبی ها می گویم:

خداراشکر


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ